tisdag 12 juli 2011

`bara fortsätta kämpa!

det bara fortsätta kämpa så , kommer man alltid nån stans.
jag tycker om dej jätte mycket. de kommer jag göra ett tag.
jag hoppas vi fixar detta både du och jag.
det gick för fort vi startar om och testar igen om från början och se vad som händer !
du och jag , kan de bli vi ? , igen eller var de bara dom här tre veckorna vi hade och inget mer?!
nu sartar vi om från vänner och litte mer än vänner och se vad som händer.
det som händer händer !

Jag är rädd att du gillar nån annan men om du säger att du gillar mig då får jag lita på det.

Simon Sandberg jag tycker om dig så otroligt mycket !
Hoppas vi fixar detta.
Just nu är du inte min jag hoppas de ,, blir vi igen.
Det gick förfort nu , ska vi gå långsamt.
Kram på dig ! <3

//Beatriceliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar