torsdag 7 juli 2011

på semster..

Hej
Varit jätte på att blogg .. då menar jag jätte.
Jag har varit oss min mormor som bor i Värmland och hon har inget internrätt eller så ,har då inte kunnat blogga.
Men varit där i 2 och halv vecka kanske mer om jag inte räknat fel.
Där har vi badat och shoppat och så.
Mest har vi badat de varit så fint väder och så!
Idag åkte vi hem då och , mamma släppte av mig vid Simon , så ni då kanske inte vet vem de är , jag har inte skrivit de på bloggen , men han är mer än vän och så ja asså vi är tillsammans!
Sen så var jag där tills 8 och så sen ner till bussen .. ska hem och packa upp min saker och äta lite , blogga säga vart jag varit.
Men nu känner jag hur trött jag blev med jag satte mig och blogga och så.
Blir nog att sova alldeles strax .
Hoppas ni haft de bra och så :) , de har iaf jag då!
Just de innan jag åkte till Värmland, så va jag med min kusin och sov oss henne över helgen där.
Och vi va på Liseberg jag åkte ATMOSFER !
Jag tycker den va äcklig ! ... men när man väll har gjort den så känner man sig stolt!
Så haha jag är stolt jag åkte den ;)
Planer för min ser ut att vara med Simon ! , efter han spelat klart Partille cup !
Men nu ska jag inte sitta här mer och babbla mera !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar