måndag 15 augusti 2011

09.21 , jag är vaken -.-

Hej.
Nu har jag varit uppe sen 07.30.
För jag skulle följa med Ida min kusin barn , alls så mitt kusinbarn.
Och lämna henne på dagis och så.
Min kusin är i duschen jag passa på att blogga lite , ni får nått att läsa. (ha-ha)
Efter hon hoppat ur duschen så ska jag fixa hennes hår . antecknar hoppas jag ?
Haha, bra veta menar jag xd
Så idag ska jag iaf följa med min kusin till jobbet .
Där hon ska plåga mig säger hon. Jag säger lycka till :)
Sen ska jag hämta hennes lilla Ida från dagis.
Men detta var väll allt jag hade att säga just nu.
Så vet ni vad som händer idag.
Tror inte det blir nån mer bloggning idag ska försöka i mon , igen .
Eller jag ska blogga i mon men det bror på om jag får till gång till deras dator här.
Men vi hörs ni ha det så bra .

//Beatriceliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar