lördag 27 augusti 2011

Helg

Hej.
Har ju inte bloggat på hela veckan och så .
Men i veckan har skolan börjat i måndags , segt att den har börjat igen.
Härligt och träffa alla som man inte träffat nåt i sommar och så.
Vi har fått en ny i klassen, och en har slutat.
Sen har det hänt så mycket annat, i skolan då.
Vi var på läger i torsdags till fredags , vi tältade i svartdealen.
Segt inga toaletter eller nått vi fick kissa/bajsa i skogen...Fräst liksom.
Men det är i skogen och naturen, men ändå tänk så kommer nån när man typ sitter där och kissar.
Men som tur gjorde ingen det.
Vi hade kanoter där så vi kunde paddla kanot .
Härligt faktiskt, det var det ända vi gjorde typ.
Men jag och en kompis välte med kanonen men det roligaste va att hon trilla i med kläder , jag klara med , på nått sätt xd , hon som jag trilla i med heter Lisa och hennes blogg är HÄR <---!
Gym blogg .
Sen i veckan har inte jag gjort så mycket måndag va jag ute och sprang och tisdag tog det lungt tror jag .
Sen på onsdagen packade jag och till lägret då.
Nu i helgen ska jag bara ta det lungt tror jag.
Städa mitt rum nån dag nu idag eller i mon.
Vi får se vad som händer.
Men iaf just nu sitter jag och lyssna på kapten röd ♥, UNDERBART!
Har nyss ätit pizza med så känner mig ganska tjockis haha... men det springer vi bort ;)
Men nu ska jag kolla lite runt på internet på kläder och så tänkte jag.
Vill ha nya kläder :)
Tack dig som orkade läsa allt ;)
Vi hörs kanske sen , om jag är p
å blogg humör !



kapten röd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar