söndag 21 augusti 2011

RUBLIK..


Hej.
Nu känns det bättre i min hals och jag kan andas som varning igen.
Vi få se hur det bli i kväll eller i natt :)
I mon börjar den tråkiga skolan .
Kul att träffa alla kompisar och så men dock får man gå upp 07.00 eller tidigare efter som jag åker buss på morgonen .
Men , detta året måste jag kämpa extra noga.
Efter om jag inte har bra betyg .
Och visa svårenheter som jag inte vill ta på bloggen.
Ja, detta året blir jobbigt.
Aja.. idag har jag inte gjort så mycket just nu snacka jag skype med en kompis :)
Men nu skulle han typ äta så kan ju passa på och skriva lite mera .
Eller om jag har nått och skriva om mer.
Jag ska städa snart , och fixa för i morgon dagen.
Visst taggad och så till skolan och träffa alla kompisar men , inte allt plugg vet att jag kommer bli skol trött.
Jag har faktiskt inte mycket mer och säga .
Så vi hörs kanske senare.
Sen blir det inte jätte mycket bloggning med skolan har börjat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar