söndag 14 augusti 2011

Dags komma tillbaka nu eller?

Hej.
Det känns som jag inte bloggat på 1 år nu .
Jag har inte haft nån lust alls att blogga eller att läsa bloggar.
Sen har jag funderat på att lägga ner min blogg men , ja nu vet jag inte hur det blir med den saken.
Vad tycker ni ? , haha dum fråga efter som jag inte bloggat på några månader ni inte haft nått och läsa.
Sen tror jag säkert att jag tappat bloggläsare vilket jag har.
Men nu blir det kanske ändra på detta och börja blogga igen eller vad säger ni?
Jag tror iaf det lutar sig mot att börja igen.
Men snart börja ju skolan och så kanske det inte blir så mycket bloggning efter som läxor och hela kört.
Som ni kanske vet har jag gott om ett år och går ska börja i 9:an nu till hösten.
Eller om en vecka nu blir det riktigt segt att skolan börjar igen , men härligt träffa ALLA sin kompisar som man inte träffat på hela sommaren.
Jag har mycket och berätta för er min blogg läsare.
Men det orkar jag inte ta idag.
Efter som jag inte är hemma , är oss min kusin just nu som heter Madeline men kallas då för så klart Madde.
Ska vara oss henne hela veckan.
Hennes blogg är : http://gumzan.webblogg.se/
Tycker ni kan kika in där :)
Så efter som jag är oss henne hela veckan så blir det dålig bloggning.
Men bloggar med jag får låna hennes dator .
Men när jag kommer hem igen ska jag ändra på mig vilket jag säger vare gång men nu ska det hända med eller vad SÄGER NI ? :D
Men nu ska jag vara social med henne så vi hörs , kram på er och tack ni orka läsa :)

/Beatriceliasson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar