lördag 11 juni 2011

....♥

Jag tycker att allt blivit konstigt..
Först i början började allt med en kram då .. vi skulle krama varandra
Och till sist hände de att vi kramade varandra .
Efter den kramen så , börja vi snacka och gick fram och kramade varandra med vi såg varandra och sa några ord till varandra.
Vi började sms och snacka mera än vad vi bruka.
Jag bara kände massa känslor på samma gång!
Visste inte vad jag skulle ta vägen.
Mitt ex jag hade nyss gjort slut men jag var kär och både ny kär på nått sätt i dej.
Jag trodde att det fanns låt i mellan oss!
Men just nu känns de inte så för.
Allt blivit jätte konstigt.
Jag har skämt ut mig för dig .. vilket jag ångrar.
Värka inte vilja snacka med mig .
Jag försöker att inte vara för mycket på jag vet att det blir jobbigt för dig.
Båda värka undvika varandra på nått sett.
Vi snackar inte lika mycket som förr..
Jag önskar bara jag kunde spola tillbaka tiden .
Men tyvärr kan jag inte göra detta.
Men du kommer alltid vara den .... i mina ögon! ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar