tisdag 21 juni 2011

INTE OKEJ!

Hej och förlåt för dålig uppdatering!
OBS VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!
Jag har ju varit dålig på att blogga , de kan jag säga själv att jag inte tycker de är okej!
Men jag har typ inte haft nån blogglust men nu blir det att ändra på det här och blogga mera så ni läsare får nått att läsa!
Berätta lite snabbt vad jag gjorde i förra veckan!
Måndags var jag med min kompis Ellen då, som ni kanske vet efter som de var det sista jag skrev!
Då bakade vi kladdkaka som vi verkligen lyckades med kan jag säga.
Sen hade vi vatten krig med min syster , så gjorde vi pannkakor! Bara tog de lungt.
Sen tog jag det lungt tills fredagen då..
Skulle jag på mammas jobb men jag och min syster åkte in senare .
När vi var framme så väntade jag till 4 då skulle GLENN HYSEN komma ditt och prata lite för gamlingarna !
Själv fick jag hans autograf och ett kort på mig och han !
Underbart var de verklingen att jag fick TRÄFFA HAN?! ,jag kunde inte fatta den dagen att jag träffade han!
Sen i helgen tog jag bara det lungt om jag miss rätt?!

Denna vecka som nyss har börjat har jag , igår varit med min mamma och shoppade lite och så!
Men de ända jag hittade var 2 par byxor för 75 ! dom hade kostat 199 :- så jag gjorde ju ett fynd ;) är nöjd med byxorna iaf! , bild kommer upp med jag fotat dom!
Idag ska jag vara med en kompis , vi får se vad vi hittar på ! :)



Våran kladdkaka !


Bild på mig och hysen !

Nu måste jag fixa mig och så innan min kompis kommer !
Vi hörs senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar