fredag 10 juni 2011

Förlåt

Hej.
Och förlåt för dålig uppdatering det sista nu det har varit ganska mycket på nått sett.
Men iaf igår hade jag skolavslutning och det var ganska hemskt ändå , alla nior som gick ut hade gått där i från 0 , det var ganska många som var ledsen och jag kände att jag kunde börja gråta jag med faktiskt men det kom inga tårar!
Jag fick min betyg och så dom är faktiskt bra och , jag är nöjd.
Nu är 8:an slut och till hösten blir det 9:an , alla dessa prov vi kommer ha inget jag gillar , men men.
Gud vad hemskt sen med vi går ut och ska splittras usch det vill jag inte tänka på !
Men iaf det var ändå ganska lyckad skolavslutning :)

Så här såg jag ut :










Det var lite bilder på mig dom två första har jag tagit och dom två sista har jag inte tagit !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar