söndag 5 juni 2011

Borta bra men hemma bäst!

Hej :)
Nu har jag kommit hem och är jätte trött.
Det har varit en lång natt , haha.
Nu tänkte jag då berätta lite om dagen i går.
Ja , går åkte jag ju till Ida som hon heter där vi hade typ '' klassfest ''.
Jag kom lite senare ditt efter som jag då fick för hinder.
Kom iaf ditt.
När jag kom ditt så gick vi till affären och köpte engångsgrill för vi skulle grilla korv och bröd ,och marshmallows jätte gott verkligen !
När vi kom till platsen vi skulle grilla och så, gick det inte så bra med vi skulle tända på grillen för den slocknande.. så jag och Ida fick springa hem till henne och hämta tändvätska och tändstickor.
Sen fick jag testa och tända på och så , jag tände och en kompis som heter Emma hände tändvätska då funkade det , vi är kungar vi ;)
Vi satt där och grillade och pratade och hade det mysigt , efter ett tag så gick vi hem till Ida där vi skulle spela ett spel som heter madigbox det är ett spel man skriver massa lappar och lägger dom i en låda där , lådan går runt och man ta en lapp läser den högt så alla vet vad man ska göra, sen gör man det som står på lappen ...
Jag kan inte säga det var jätte kul...
Ja vi körde de ett tag , när det då var klart så , tog vi det bara lungt och sen körde vi det igen ...
Efter vi hade kört det två gånger så , kollade vi på skräckfilm..dock kolla jag inte så mycket för jag är lätt skrämd ..
Men jag somnade , under filmen nån gång och vissa vara uppe till halv 5 sen gick dom och la sig.
Oj känner detta blev ganska långt inlägg , och inte har jag några bilder .. :/
Detta var som hände i går, tack för dom som orkade läsa :) <3





googel bild :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar