fredag 3 juni 2011

Mat!

Hej.
Nu sitter jag och vänta på den goda maten som vi ska äta!
Potatisgratäng och slitsen med det till blir det sallad med , som efter rätt blir det en god glass!
Madens jag sitter här och vänta på maten så tänkte jag att jag berätta lite om dagen.
Idag skulle jag och Evelina in till stan men det blev inte så för denna värmen , var liksom 26-30 grader varmt här så vi skiter i det och ta det en annan dag.
Vi kommer ändå ses i mon för då är det klass fest oss en annan kompis där blir det att spendera hela dagen kvällen / natten.
Så idag har jag bara varit hemma och solat och tagit det lungt läs boken 14 år till salu jätte hemsk verkligen eller jag har ju precis börjat läsa den så , men det händer redan saker i början så den rekommendera den iaf.
Som sagt så har jag inte gjort så mycket händer mer i mon antagningen om nu min pappa kan köra mig det är en annan femma ;)
Men nu tror jag maten är klar så vi hörs lite senare !









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar