torsdag 16 juni 2011

Godmorgon

Hej och godmorgon :)

Idag blev det att jag vaknade tidigt men,
har varit vaken en stund nu och ätit och så.
Sen ska jag plocka undan lite saker.
Ellen kommer hitt idag och vi ska antagningen sola i detta underbara vädret !
Eller kanske till och med åker och badar ! :) det får vi se .
Men så här se min dag ut :
Ellen kommer hitt och vi solar eller cyklar och badar med min lillasyster om inte hon ska vara med en kompis.
Om vi är uppe vid stranden är vi där ett tag ..när vi är hungriga cyklar vi hem och gör pannkakor , äter dom med glass :)
Sen händer det som händer xd
Det var då lite kort om dagen.
Jag ska se till att få bilder idag med att jag orka fota och så men det måste jag !
Så ni kan se lite bilder och så eller vad tycker ni ? :)
Hoppas ni får en underbar dag i solen idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar