onsdag 22 juni 2011

Hunden äter glas?..

Hej och godmorgon eller hur man säger för klockan är jag snart 12.
Men jag har vaknat för en stund sen och ätit frukost men dock inte klätt på mig än , vet ni de är sommarlov då får man sega sig !
Jag vaknar av att jag höra att min mamma skriker nej på min bros hund.
När jag går upp och kolla vad som hänt så säger hon helt förstört .. han har ätit min glasögon!
Och ätit glas .. !
Min kommentar till min mamma va varför lägger du dom där då så han kan ta dom?
Hon bara dom va i mitt rum jag trodde dörren var stängd!... haha.
Så var lite panik här på morgonen.
Men sen till slut lunga det ner sig som tur.
Vi ringde vitrenaren och så , vi skulle ge han vitsparris.
Han är iaf inte kärt sig eller så.
Aja .. tillbaka.
Just nu sitter jag i soffan och kolla på tv och bloggar är hemma själv för mamma och hunden är oss grannen .
Men nu ska jag fixa mig lite och så .. vi hörs senare.
Just de idag vet jag inte vad som händer , vad ska ni göra? :)



Bild på han med han var 11 veckor , bilden tagen av min bror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar